سو سو ستارگان موفقییت را تنها تو ببین

مبارزه با درون و چالش های زندگی

 

شبهه نهم: رجعت، مستلزم تناسخ
همه می دانند که شیعه، بیشترین تحقیقات علمی را در ردّ قائلان به تناسخ دارد و مستدل ترین مبارزات علمی و فلسفی را در مقابله با این عقیده انحرافی از خود بروز داده است؛ ولی متأسفانه برخی از کسانی که اعتقاد به رجعت ندارند، دست به قلم شده و درباره این عقیده امید بخش و عدالت خواهانه، شبهاتی را مطرح کرده و شیعه را متّهم به عقیده به تناسخ می کنند.
احمد امین مصری می نویسد:


ادامه مطلب

[ دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:رجعت ، تناسخ ، مسخ ، ظهور ، عبدالله بن سبا ، یهود ، احمد امین ، نسخ ، تجلی,

] [ 15:18 ] [ نگاه سوم،سخنان بزرگان،روانشناسان معروف جهان،شاعران نامی جهان،کتابهای روانشناسی ،علوم ]

[ ]

 

 

در این جهان، هیچ حقّی نیست که پیرامونش شبهه ای نباشد؛ امّا از آن جا که در جهان هستی، نسبت علم و دانش به جهل و نادانی بسیار ناچیز است، افراد مغرض و شیادی که بیماری قلب هایشان را احاطه کرده، از جهل و نادانی سوء استفاده می نمایند و تلاش وسیع و گسترده ای را آغاز کرده، می کوشند هر چه بیشتر حقیقت را زیر سؤال برند.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:رجعت ، شبهه ، شبهات رجعت ، ,

] [ 15:15 ] [ نگاه سوم،سخنان بزرگان،روانشناسان معروف جهان،شاعران نامی جهان،کتابهای روانشناسی ،علوم ]

[ ]

 

منطقه «شام» از دیرباز به عنوان یکی از حوزه های مهمّ تمدن بشری مطرح بوده است و پیشینه تاریخی گسترده ای دارد. در گذشته بلاد شام مناطق مختلفی چون «سوریه»، «لبنان»، «اردن»، «فلسطین» و بخش هایی از «ترکیه» را شامل می شده است و به همین دلیل هر زمان که در روایات از شام سخن به میان می آید، می تواند به هریک از سرزمین های یاد شده، قابل انطباق باشد.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:شام ، شامات ، سوریه ، آخرالزمان ، ظهور امام زمان ، کعب الاحبار ، بنی امیه ، یهود ، تورات ، حرف آخر ، قائم,

] [ 18:20 ] [ نگاه سوم،سخنان بزرگان،روانشناسان معروف جهان،شاعران نامی جهان،کتابهای روانشناسی ،علوم ]

[ ]

 

شام در آستانه ظهور محور شرارت، کانون شقاوت و مرکز شناعت معرفی شده است. شام، پایتخت نیرومندترین حکومت ضدّ بشری سفیانی در منطقه می شود. او شش ماه می جنگد تا بر سه کشور «سوریه»، «اردن» و «فلسطین» سیطره پیدا می کند. وی هشت ماه حکومت می کند و در آغاز نهمین ماه حکومتش حضرت بقیة الله ارواحنا فداه قیام می کنند. سپاه سفیانی در سرزمین «بیداء» خسف می شود، سپس سفیانی دستگیر شده، به دست یمانی سر از تنش جدا می شود.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:شام , شامات , سوریه , ظهور , آخرالزمان , سفیانی , حرف آخر , بیداء , یمانی , نفس زکیه , عثمان بن عنبسه , وادی یابس , خسف بیداء , نشانه های ظهور,

] [ 18:0 ] [ نگاه سوم،سخنان بزرگان،روانشناسان معروف جهان،شاعران نامی جهان،کتابهای روانشناسی ،علوم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه